Administratief vastgoedmanagement

Volledig inzicht in uw huuropbrengsten en servicekosten

Volledig inzicht in de huuropbrengsten en exploitatiekosten van uw vastgoed is onmisbaar voor het bepalen van het rendement. Daarom verzorgen wij integraal het contractmanagement en de administratie van uw huur- en servicekosten. Of als u dat wilt zelfs uw hele financiële administratie. Hiervoor gebruiken we een geavanceerd vastgoedmanagementsysteem. Ook alle afspraken, bijvoorbeeld met uw huurders, worden hierin zorgvuldig vastgelegd. Zo weten alle partijen precies waar ze aan toe zijn.

Altijd en overal up-to-date informatie

Met ons volledig geautomatiseerde vastgoedmanagementsysteem heeft u altijd overzicht en controle: 24/7, waar en wanneer u maar wilt. We houden uw huur- en servicekostenadministratie continue nauwgezet bij. Zo beschikt u altijd over up-to-date financiële informatie en huur- of andere contractgegevens. U heeft geen omkijken meer naar de facturatie of eventuele incasso van uw huren. Bovendien minimaliseren we zo de risico’s op bijvoorbeeld termijnoverschrijding, verloop van vervaldata of betalingsachterstanden.

Regelmatige rapportages

U ontvangt van ons regelmatig financiële- en managementrapportages. Die zijn cruciaal bij het bepalen en bewaken van uw beleggingsstrategie. Standaardrapportages kunt u ook op elk gewenst moment downloaden van onze intranetportal.

Wilt u meer weten? Raadpleeg ons totale vastgoedmanagementoverzicht.